Pages

Tuesday, July 16, 2013

Te pup, pa pa!

Trebuie sa povestesc mai intai despre noul meu talent: pupatul. Pup de mama focului, cica din cauza ca sunt atat de mult iubit de parintii mei. Cand sunt eu in stare de buna dispozitie si imi zice mami sau tati sa le dau cate un pup, imi fac buzele de peste, iau pozitia de pupat cu mainile mele pe fata lor si le dau pupicul. O fac si cu zgomot! Intr-o dupa-amiaza am fost cu mama la doctorita pediatra. In fata cabinetului asteptau cateva persoane si 2 fetite. M-am napusit spre prima fetita si am imbratisato si am pupato, caci in prima faza s-a speriat mama ei de mine, nestiind ce am de gand. Daca am vazut ca e incantata, m-am gandit eu bine si le-am dat fiecaruia cate un pup. Mai intai doamnelor si la sfarsit, intr-un colt stand un bunic am intins gatul si la dansul si l-am pupat, zici ca era bunicul meu, cu asa drag l-am imbratisat. Au fost toti foarte impresionati de mine. Si nu fac exceptie, eu pup pe toata lumea, sunt un baietel prietenos si nu ma sfiesc sa le arat dragostea mea. Iar daca vreau sa plec de la o intalnire, le fac pup pup de la departare, exact cum nasicul meu isi dorea sa ma invete. Le spun si 'pam pam', adica pa pa! Va pup, pam pam!

No comments:

Post a Comment