Pages

Tuesday, July 16, 2013

Cresc deci ma dezvolt!

Inca sunt mic si nu realizez eu tot ce se intampla cu mine sau cu cei din jur. Insa natura face ca si eu sa cresc, sa ma dezvolt, sa uit unele lucruri ce le faceam acum 6 luni si sa descopar altele. Unul din aceste lucruri e ca nu mai plang atunci cand imi este foame, asa cum faceam pana acum cateva luni. Mai nou, o iau pe mama de mana si o duc in bucatarie. De ce merge lumea in bucatarie? Ei, doar nu sa imi dea mie cineva ingrediente sa fac vreun tort! Eu sunt cel ce il mananca, nu il prepara. Asa ca mama stie ca mie imi e foame si imi da ce are pregatit pentru mine. Azi, de exemplu mi-a pregatit briose cu legume, si am vazut eu ca le are in cuptor, sa le tina calde. Am rugato de 2 ori sa imi dea, insa a 3-a oara m-am dus singur la cuptor, am deschis usa, am tras gratarul unde e tava cu briose, am luat una si am inchis cuptorul. De mancat oricum mananc singur, asa ca trebuie sa imi si atribuiesc mancarea singur. Cand ma vede mama murdar, ma duce la baie si ma spal pe maini. Da, ati citit bine: ma spal pe maini. Doar nu trebuie cursuri speciale pentru asta! eee... O noua aptitudine a mea este dusul gunoaielor la galeata. Daca ma joc cu o bucata de hartie si nu ma mai atrage, o duc singur la gunoi, deshid usa la dulap, arunc in galeata si inchid apoi usa. Nici nu se simte ca eu am trecut pe acolo. Acum va rog sa ma scuzati, sunt atent la desene animate si nu mai am inspiratie. Pe curand!

No comments:

Post a Comment